Anunţ publicitar

Am 1000 de minute în reţea, 100 de minute naţionale şi internaţionale*, 1000 de SMS-uri în reţea şi… probabil şi ceva mega de net mobil. Nu le folosesc niciodată pe toate. Avem cu toţii telefoane deştepte (uneori, mai deştepte decât noi înşine), avem considerabil mai multe mijloace de comunicare decât existau acum 20 de ani, avem baterie, şi semnal, şi credit, şi gratuităţi, şi timp. Dar nu mai avem comunicare.
Un status pe net (nici măcar nu contează dacă e Facebook, Skype, Yahoo!Messenger, Hi5, LinkedIn sau altă trăznaie) este felul în care afli că soră-ta a terminat facultatea, o poză publicată online e felul în care afli că cea mai bună prietenă se mărită, într-un grup sau într-o notificare sau într-un alt status se va scrie că va avea loc o petrecere a burlăciţelor, că X s-a tăiat, că Y are o relaţie nouă, că ţi-ai schimbat locul de muncă, oraşul în care locuieşti, că ai făcut schimbare de sex sau că ai vrea, că ai câine, că locuieşti din nou cu mamă-ta, că Luna e mai departe de Pământ, că ai murit.
Nu. Informaţiile importante nu ar trebui livrate aşa. Informaţiile importante despre cum decurge viaţa TA nu ar trebui împrăştiate în online, ci comunicate prin viu grai mâinii ăleia de oameni pe care îi îndrăgeşti şi care şi ei, la rândul lor, sunt interesaţi de ce se întâmplă cu tine.
Nu mai vreau să aflu despre prietenii mei dintr-un anunţ publicitar.
Restul… este spus de băiatul ăsta aici:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: