Lucruri care mă fericesc zilnic

Fericiţi cei care au câteva motive de bucurie în fiecare zi, căci a lor este mulţumirea de dinaintea viselor. Fericiţi cei ce au cui mulţumi pentru lucruri bune, căci ai lor sunt oamenii dragi. Fericiţi cei care ştiu să se bucure de lucrurile mărunte, căci a lor este tinereţea.

Aşadar, chiar dacă am nemulţumirile mele, la finalul zilei sunt un om fericit. Fericirea aceasta este o alegere, dar şi o fărâmă de noroc. Norocul este în găsirea lucrurilor care te fac să zâmbeşti, dar şi în a le lăsa să te găsească ele pe tine.

Ştii ce mă bucură pe mine zilnic? Uite, am să fac o listă (dar nu în ordinea importanţei), să o împărţim:

– Soneria cu cântec de păsări – nu o aud niciodată şi mă amuză (da, zilnic) faptul că nu o aud;

– Pisica – e nebună, rea, gălăgioasă, păroasă, dar mă ajută să îmi adun creierii când sunt prea împrăştiaţi;

– Cănuţele mele – cea cu căţel are valoare sentimentală şi istorie în spate, iar cea cu văcuţe îmi zice „Happy Birthday!” în fiecare zi; cum să nu te bucure ceva care îţi urează să sărbătoreşti frumos fiecare renaştere?

– El. Găseşte mereu ceva drăguţ să îmi zică sau ceva cu care să mă surprindă plăcut.

– Muzica mea – poate chiar să nu se audă din difuzoare, căci eu am mereu cântece care îmi cântă în minte şi în suflet;

– Oamenii caraghioşi de la metrou: oameni care se grăbesc, oameni care se împiedică, băieţi despre care nu ştiu sigur dacă sunt băieţi sau fete, câini care sunt cât nişte şobolani altoiţi, oameni neîndemânatici, oameni răs-politicoşi şi aşa mai departe;

– Vorbele „istorice” ale unor prieteni, de exemplu: „L-aţi văzut pe Chagall?” – este un lucru pe care doar ea (cea care l-a spus) îl va înţelege, dar pe mine mă amuză în fiecare zi când folosesc metroul;

– Filme imaginare: îmi imaginez cum ar fi dacă doamna aceea grasă ar trebui să încapă într-o cutie, cum ar fi să facă diferiţi oameni schimb de capuri între ei, cum ar fi ca oamenii să aibă capete de câini, cum ar fi dacă un vagon s-ar transforma într-o discotecă cu discobol, muzică şi ţinute potrivite;

– Discuţiile dintre vrăbii;

– Mirosurile frumoase cu surse naturale (tei înfloriţi, garduri îmbrăcate în mâna-maicii-domnului, iasomie);

– Faptul că mă sună mama;

– Faptul că trăim în secolul ăsta;

– Faptul că am surori.

N-aş mai continua mult, pentru că, stabilind condiţia repetiţiei zilnice, nu am o listă foarte lungă. În plus, n-aş vrea să sădesc invidie în vreun suflet care nu ştie încă unde să îşi vadă bucuriile. Dar, dacă vrei, poţi împărtăşi cu mine lucruri care te fericesc pe tine: lasă-mi un comentariu. 

1 Comment (+add yours?)

  1. Adi
    Jun 04, 2014 @ 10:25:47

    Hmmm…pupicul de dimineata, care desi a devenit o obisnuinta, ma surprinde placut mereu 🙂

    Reply

Leave a Reply

