Scrisoare către primăvară

liliac+alb

Dragă primăvară,

Te hotărăşti odată dacă vii sau nu? Te hotărăşti dacă eşti iarnă, primăvară sau vară? Eu sunt hotărâtă cu totul: vreau să fii aici! Să îmi bată soarele de primăvară în geam şi ramurile prunilor să înceapă să-mi ofere corcoduşe acre, pline de vitamina C – m-am săturat de simulări 3D!

Degeaba am primăvară în casă dacă nu am primăvară afară! Zău aşa! Pernuţele mele galben bui, buchetele de liliac împrăştiate în toată casa, peretele pe care am lipit autocolant cu floricele – toate mărunţişurile acestea au fost pregătite în aşteptarea ta şi vor şi ele, ca orice suflet de obiect, să fie în armonie cu ce este în jurul lor.

Am amenajat întreaga casă aşa încât să simt că eşti aici, dar tu tot întârzii… Primăvară, tu nu eşti eu, numai eu pot să întârzii atât sau să vin cu porţia! Am schimbat husele scaunelor şi faţa de masă din bucătărie cu unele înflorate, mi-am pictat tavanul aşa cum trebuie: cu bleu deschis pe care am desenat norişori albi, pufoşi. Am tot căutat sugestii pentru decoraţiuni interioare, dar tu te tot fofilezi şi vrei să ne păcăleşti…

Haide primăvară, te rugăm, fii!  

P.S. Dacă nu mai vii şi vine direct vara, anunţă oamenii să îşi cheme o echipă care să îi ajute cu amenajările interioare.

 logo

Sursa foto: homegeek.ro

Leave a Reply

