Alt fel de mărţişor

Ca de obicei, când am treabă fac orice altceva. De data aceasta, am făcut un test care se numeşte Life Experiences and Your Cognitive Style pe site-ul ăsta.  

Rezultatele prefer să le păstrez pentru mine. Voi spune numai atât: testul ăsta mi-a dovedit că mă cunosc foarte bine. Dar nu aici voiam să ajung. Ultima parte a testului este cu întrebări despre experienţe din „tinereţe” (copilărie şi adolescenţă) – de aceea se şi numeşte „Life Experiences”.

Pentru că sunt şi întrebări personale, ai de ales dacă să răspunzi şi la partea aceea ori ba. Am ales să răspund.

Chestionarul a început cu întrebări despre mediul în care am copilărit, dacă am fost adoptată, dacă am stat nesupravegheată, dacă am fost vreodată în centre de plasament şi aşa mai departe. Apartamentul nostru cu bob colorat pe pereţi a fost excelent!

Au fost întrebări de tot felul… despre câtă bătaie am mâncat de la ai mei (n-am mâncat bătaie, n-am băut bătaie, nu am primit bătaie), despre abuzuri sexuale în familie (dacă cineva din familie – părinţi sau rude – a întreţinut sau a încercat să întreţină relaţii sexuale cu mine… ceea ce, slavă oricărei conştiinţe păzitoare există, nu s-a întâmplat), despre violenţă domestică (adică dacă s-au bătut ai mei între ei, ceea ce, din nou, cu mulţumiri, nu s-a întâmplat)…

Prin urmare, după parcurgerea acestui test, ca după majoritatea ( ba nu, după toate, dar am zis să fiu modestă) discuţiilor pe care le am cu diferiţi oameni despre familie m-au ajutat, încă o dată, să îmi întăresc credinţa că am avut şi am o familie minunată.

Nu am trăit în puf şi nu am avut păpuşi Barbie originale, dar am avut o copilărie genială despre care pot să povestesc cu toată inima şi cu zâmbetul până la urechi. Pentru că mama nu citeşte blogul, iar tata ştie tot ce scriu vreodată, dar nu îmi poate oferi feedback, le voi mulţumi celor două surori pe care le am, pe care le iubesc şi care mă citesc:

Mulţumesc, dragile mele, că mi-aţi fost alături, că îmi sunteţi alături şi că sunteţi atât de Ochiuz! Mulţumesc! 

Leave a Reply

