23 + 1

Am să mă arunc în cap în balta sufletului tău

și am să mă las să mă scufund. 

Vor veni să mă salveze sirene

și zeii mărunți

care-ți pun sclipiri în ochi când te încrunți;

am să mă las să plutesc,

chiar dacă îți înfund inima cu pletele mele.

Am să îți zâmbesc din vis

și tot din vis am să îți trimit bezele.

Mă vor sufoca emoțiile tale

coapte în vulcani și cazane,

dar voi îndura și sirene, și flăcări,

și chiar și pe zeii aceia mărunți

care fug atunci când săruți.

Am să te trântesc în nămeți făcuți din nemți,

și-am să te sufoc până când

ai să mă înveți

să îți spun toate relele în gând.

Oamenii zăpezilor și oameni de zăpadă

cu siguranță vor veni grămadă

să-l salveze pe omul care

i-a numit „dihănii fără picioare”.

Și-apoi ne vom întinde în iarba verde

și vom râde de toate astea căci… cine le mai crede? 

Leave a Reply

