A treia zi e cu noroc!

Iaca, anul a început de o viață de om, iar eu abia astăzi apuc să vă zic vreo două cuvinte. În primul rând, țin să mulțumesc tuturor pentru lucrurile pe care nu le-ați făcut: nu m-ați etichetat în nicio poza și niciun status de turmă, nu v-ați prefăcut că știți că este ziua mea și nu mi-ați făcut, deci, urări seci și nu ați uitat de mine. 

Am zis că anul a început de o viață de om: pentru unii oameni, acesta este adevărul: tragic pentru mulți din jurul lor sau tragic pentru cei care trăiesc 600 de ani, dar a căror viață durează, cu adevărat, numa’ vreo 3 zile.

Ce am făcut în începutul acesta de an? Am lenevit, sperând că îmi voi permite să continuu întreg anul așa.

Ce voi face azi? Voi face lista cu lucruri de făcut, listă pe care o fac în fiecare an, îmi promit în fiecare an că nu o mai fac și, în fiecare an, împlinesc doar jumătate din prostiile pe care le trec acolo.

Dar, întotdeauna, a treia zi este cu noroc: în a treia zi îmi pun ordine în gânduri și tot atunci îmi dau seama că sau dacă sunt în locul potrivit. Practic, nu sunt: scriu din pat, în loc să adopt o poziție corectă la birou, iar în rest… bine, restul îl veți descifra ori ba din viitoarele articole care vor veni ori cu chiu! și vai!, ori cu iuhuhu! și ulala!

Trecând peste bălăriile acestea, vă doresc tuturor ca acest an să vă aducă toată sănătatea de care aveți nevoie pentru îndeplinirea planurilor pe care vi le-ați făcut, îndeplinirea tuturor dorințelor care nu vor avea consecințe drastice asupra altora și găsirea rețetei personalizate pentru fericire!

Leave a Reply

