De ziua noastră, îmi pun o dorință

Nu, de ziua noastră, îmi pun mai multe dorințe. Pentru că dacă aș avea o singură dorință ar fi să mi se îndeplinească mai multe dorințe. Dorințele, pentru mine, sunt ca semințele: nu te poți sătura numai cu una.

Știi ce mi-aș dori? Pentru că eu știu ce ți-ai dori tu…

Eu mi-aș dori să nu mai avem sărbători. Mi-aș dori ca oamenii să fie patrioți tot timpul anului. Da, România este o țară săracă unde se adăpostesc mulți proști, mulți huligani, mulți nespălați, multe… femei vulgare. România este țara unde se investește în centre comerciale, nu în spitale, educație și siguranță. România este țara unde toate merg ori pe dos, ori mult prea încet, ori merg înapoi.

Dar este țara noastră, cu munți frumoși, cu râuri care tot curg, deși le aruncăm în obraz tone de gunoaie, cu limba noastră frumoasă, grea și întortocheată.

Și mi-aș dori să nu așteptăm să vină Crăciunul ca să ne împăcăm cu oameni la care am ținut dintotdeauna, ca să facem curat în dulapuri și ca să ne gândim la oamenii care au uitat cum este să ai Crăciun.

Mi-aș mai dori să pot să schimb câte o rotiță din mintea fiecăruia și să schimb oamenii care au tot ce le trebuie, dar nu au niciodată Crăciun, nu au emoții și cărora luminițele din brad nu le clipocesc și în suflet.

De ziua noastră îmi doresc să fim fiecare cel mai bun om care putem fi doar de dragul faptului că se poate. De ziua noastră îmi doresc să nu ne fie teamă să fim noi.

De ziua noastră… îmi doresc mai multe zile și o ascensiune a nivelului de trai pentru toți oamenii care știu că dacă lor le merge mai bine trebuie să facă lucruri și pentru cei din jur.

Leave a Reply

