Vrea cineva un suflet pereche?

Ea nu are nume. Ea are un nume mai puţin decât muza Stele Verzi. Ea este o mâţă tărcată, dungată, tigrată. Are ochi galbeni de chihlimbar şi ştie să toarcă mai zgomotos decât orice bunică şi orice război. 

ghizmo

Ea a fost găsită în tren… în drum spre acasă. Deşi eu am ajuns şi acasă şi m-am şi întors în minunata capitală, ea încă nu a găsit acel acasă. Motivul este simplu: nu se suportă cu pisica pe care o am deja în grijă de 6 ani şi nu aş vrea să îşi petreacă niciuna dintre ele restul vieţii închisă într-o cameră ori în baie. Am stat împreună 4 zile încheiate, iar acum este în gazdă la o prietenă care nu o poate caza la nesfârşit, dar căreia îi mulţumesc din toată inima mea mică cu această ocazie! 

Ea a fost agresată. Probabil şi de oameni, şi de alţi patrupezi. Totuşi, ştie să fie iubitoare, să toarcă şi să doarmă spate în spate. Ştie că bătaia nu este ruptă din rai, pentru că, dacă ar fi ruptă din rai… zic eu, conform raiului meu, că nu ar durea, nu ar crea panică şi nu ar rupe oase.

Ea ştie să facă la oliţă – detaliu pe care eu îl consider foarte important pentru cei care stau în apartament.  Deşi vârsta nu este decât un număr, zic eu, mare cunoscător de pisici, că nu poate avea mai multe de 7 luni, aşadar există încă timp pentru a fi învăţată ce are voie, ce nu are voie şi, mai ales, care îi va fi numele.

Ea este puţin fomistă, ceea ce nu sună tocmai plăcut, dar e mai bine decât ai putea crede: este miloagă, dar mănâncă aproape orice, de la pâine la mâncare gătită. Este de menţionat că se transformă într-un aspirator animat atunci când i se serveşte cărniţă sau mâncare uscată sau umedă pentru pisici. 

ghizmo 3

Haideţi! Trebuie să existe cineva care să o vrea ca suflet pereche sau cineva care să ştie pe cineva care ar putea şi ar vrea să îi ofere un adăpost… Dacă nu, măcar cineva care ştie pe cineva care ştie pe cineva care vrea şi poate să îi fie suflet pereche acestei pisici adolescente. 

Leave a Reply

