Definiţia a ceea ce sunt

Nu sunt de familie bună, dar am una.  Am să spun lucrul acesta cu orice ocazie. De data aceasta voi dedica un articol întreg acestui lucru (fără să fie îndeajuns), pentru că este una dintre cele mai mari bucurii. 

Familia mea bună… Familia mea sunt bunicile de la care am învăţat prostii, părinţii de la care am învăţat să fiu un om mare, surorile de la care am învăţat să fiu un prieten cu pretenţii artistice şi prietenii de la care am învăţat mai multe decât aş fi dorit: am învăţat că oamenii pleacă, înainte să îmi moară cineva din familie; am învăţat că oamenii trădează din o mie de motive, dar că uneori le pare rău. Am învăţăt, de la prieteni, că oamenii nu sunt OAMENI până când nu au cel puţin un prieten. Am învăţat să nu le port pică celor care mă părăsesc şi să le dau tot ce am mai bun celor care îmi sunt aproape, chiar dacă felul meu bizar de a da ce este mai bun îi enervează, îi oboseşte şi îi face să îşi dorească să ţipe, fără să poată.  

Dar familia mea, cea al cărei nume îl port cu mândrie, cea al cărei sânge contopit îmi curge prin vene, cea ale cărei aşteptări vreau să le depăşesc, aceea îmi va fi mereu alături în felul ei bizar şi inconstant.

Iar eu… eu sunt rezultatul unei combinaţii stelare a doi oameni minunaţi, al treilea rezultat reuşit, finisat şi ferchezuit de întâmplările prin care am trecut, de oamenii pe care i-am întâlnit şi de învăţăminte induse sau desprinse. Sunt o mână de carne căreia îi este, totuşi, greu să se definească, pentru că există prea multe definiţii oficiale şi prea multe relative.

 

Într-un final, nu sunt decât o altă fiinţă ordinară, bipedă, care îşi caută rostul în tot haosul acesta atât de colorat, de gri, de parfumat şi de împuţit în acelaşi timp. Mă împiedic, cad, râd, mă ridic, plâng şi, în tot timpul acesta, am familia mea lângă mine. Vă mulţumesc că îmi sunteţi alături şi mă susţineţi chiar şi atunci când mă contraziceţi şi încercaţi să mă faceţi să fiu ca voi! 

Leave a Reply

